AKTUALNOŚCI

12/03/2020

Zmiany w organizacji pracy

w dniach 16-27.03.2020
Uprzejmie informujemy, że w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną podjęliśmy decyzję o przeniesieniu części pracowników w tryb pracy zdalnej, na okres 16-27 marca 2020 z możliwością jego przedłużenia.

  • Zamówienia i zapytania ofertowe realizowane są na bieżąco.
  • Dostawy realizowane są wg harmonogramów.
  • Serwis w warsztacie firmy działa bez zakłóceń.

W celu ochrony Klientów oraz pracowników STERNET wprowadzamy ograniczenia w kontakcie osobistym.

W związku z tym:

  • Wszelkie dostawy będą realizowane wyłącznie za pomocą firm spedycyjnych, bez możliwości osobistego odbioru towaru.
  • Nasi Doradcy Techniczno-Handlowi oraz Inżynierowie Wsparcia Sprzedaży są do Państwa dyspozycji, pozostając w pełnym kontakcie telefonicznym i mailowym.
  • Serwis wyjazdowy może być świadczony tylko w absolutnie niezbędnych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków realizacji. Zalecamy realizację prac serwisowych w naszym warsztacie.

Dane kontaktowe siedziby STERNET sp. o.o.

Tel. +48 14 633 09 90
e-mail: [email protected]

NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE

Silniki SIEMENS

Sprzęgła FLENDER

Sinamics V20