Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę zapytań ofertowych i sprzedaż napędów elektrycznych (silników elektrycznych, falowników, motoreduktorów, sprzęgieł) marki SIEMENS i FLENDER do obecnych i nowych Klientów firmy na terenie Polski. Praca biurowa.
Miejsce pracy: Tarnów, Katowice
Zakres obowiązków:
- Obsługa zapytań ofertowych.
- Realizacja zdefiniowanego procesu sprzedaży:
* klasyfikacja szans sprzedaży,
* analiza kosztów wraz z przygotowaniem oferty;
* prowadzenie negocjacji handlowych z klientami;
* wsparcie i nadzór nad realizacją zamówienia klienta
- Doradztwo techniczne, wsparcie w zakresie oferowanych rozwiązań;
- Planowanie kontaktów telefonicznych oraz systematyczne raportowanie z podjętych aktywności;
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym z marketingiem, inżynierami sprzedaży, inżynierami serwisu;
- Regularne wprowadzanie danych o statusie kontaktów i ofert do bazy danych CRM - Microsoft Dynamics 365.
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz handlowe;
- Wysoka motywacja do pracy - nastawienie na realizację celu;
- Zdolności negocjacyjne;
- Znajomość języka angielskiego;
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Pracę w profesjonalnym zespole, pracującym w przyjaznej atmosferze;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe od 4640 do 6960 PLN brutto miesięcznie na umowie o pracę oraz premia uzależniona od realizacji celów sprzedażowych;
- Nowoczesne narzędzia pracy podnoszące komfort i satysfakcję z pracy;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
Opis procesu rekrutacji:
Proces rekrutacji składa się z trzech etapów.
Etap 1:
Analiza przesłanych CV wraz z wypełnionym formularzem zawierającym pytania branżowe.
Etap 2:
Spotkanie z Regionalnym szefem sprzedaży.
Etap 3:
Spotkanie w siedzibie Spółki.
Komplet dokumentów (CV, zdjęcie, LM) wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
lub składać osobiście:
Dział Kadr
STERNET sp. z o.o.
Chemiczna 110
33-101 Tarnów
Miejsce pracy: Tarnów, Katowice
Zakres obowiązków:
- Obsługa zapytań ofertowych.
- Realizacja zdefiniowanego procesu sprzedaży:
* klasyfikacja szans sprzedaży,
* analiza kosztów wraz z przygotowaniem oferty;
* prowadzenie negocjacji handlowych z klientami;
* wsparcie i nadzór nad realizacją zamówienia klienta
- Doradztwo techniczne, wsparcie w zakresie oferowanych rozwiązań;
- Planowanie kontaktów telefonicznych oraz systematyczne raportowanie z podjętych aktywności;
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym z marketingiem, inżynierami sprzedaży, inżynierami serwisu;
- Regularne wprowadzanie danych o statusie kontaktów i ofert do bazy danych CRM - Microsoft Dynamics 365.
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz handlowe;
- Wysoka motywacja do pracy - nastawienie na realizację celu;
- Zdolności negocjacyjne;
- Znajomość języka angielskiego;
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Pracę w profesjonalnym zespole, pracującym w przyjaznej atmosferze;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe od 4640 do 6960 PLN brutto miesięcznie na umowie o pracę oraz premia uzależniona od realizacji celów sprzedażowych;
- Nowoczesne narzędzia pracy podnoszące komfort i satysfakcję z pracy;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
Opis procesu rekrutacji:
Proces rekrutacji składa się z trzech etapów.
Etap 1:
Analiza przesłanych CV wraz z wypełnionym formularzem zawierającym pytania branżowe.
Etap 2:
Spotkanie z Regionalnym szefem sprzedaży.
Etap 3:
Spotkanie w siedzibie Spółki.
Komplet dokumentów (CV, zdjęcie, LM) wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
lub składać osobiście:
Dział Kadr
STERNET sp. z o.o.
Chemiczna 110
33-101 Tarnów