Silniki STARK

WYPRZEDAŻ SILNIKÓW STARK


Wykorzystaj szansę i zamów silniki elektryczne STARK w atrakcyjnych cenach.
  • Zakres mocy od 0,75 do 200 kW
  • Wersje: B3, B5, B35, B14
  • IE2, IE3
  • Wysyłka z magazynu w Polsce w 24 godziny

Dobór techniczny, oferta i zamówienia:


GRZEGORZ MAŁEK


tel. kom.: +48 605 102 515
tel.: 14 633 09 90 w. 26




Silniki STARK dostępne z magazynu


Kliknij w poniższy banner, aby uruchomić wyszukiwarkę silników dostępnych z magazynu. Silnik możesz wyszukać po:

- Mocy
- Obrotach
- Wykonaniu

Zamówienia i zapytania ofertowe prosimy przesyłać na adres:
[email protected] lub telefonicznie 14 633 09 90 w. 20








STARK Silniki elektryczne


Wysokiej jakości przemysłowe silniki elektryczne do niezawodnych systemów napędowych
Silniki elektryczne STARK są odpowiedzią na zapotrzebowanie na wysokiej jakości i wydajności silniki elektryczne, które spełniają europejskie standardy i są dostępne w atrakcyjnych cenach u największych europejskich dealerów.

  • Wysokiej jakości komponenty, w tym wytrzymałe uszczelki, dławiki kablowe i łożyska SKF. Dzięki ich wysokiej jakości, silniki elektryczne STARK mają dłuższą żywotność, niż produkty porównywalne.
  • Oprócz solidnego wnętrza, STARK zwraca uwagę na wygląd zewnętrzny swoich silników elektrycznych, czego rezultatem jest wizualnie atrakcyjny produkt.
  • Solidne opakowanie, zapewniające optymalną ochronę podczas transportu oraz łatwe przenoszenie, dzięki ergonomicznej konstrukcji.
  • Jako produkt z Grupy ABC, silniki STARK są produkowane przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. Nasza wiedza i ciągły rozwój prowadzą do powstania najwyższej jakości i wydajności produktu.
  • Duża dostępność produktów, szybka dostawa i doskonały serwis dzięki rozległej europejskiej sieci dystrybucji.
  • Wysoka jakość w korzystnej cenie.











Podstawowe dane techniczne



KLASA SPRAWNOŚCI IE2

Moc: 0,12 - 315 kW
Moment obrotowy: 0,61 - 2570 Nm
Prędkość obrotowa: 630 - 2990 obr/min
Wzniosy wału: 63 - 355mm

Obudowa:
Aluminiowa (wzniosy wałów 63-132M)
Żeliwna (wzniosy 160M-355L)

Biegunowość:
2P (2985 obr/min)
4P (1490 obr/min)
6P (990 obr/min)
8P (750 obr/min)

Częstotliwość: 50Hz i 60Hz

Napięcie zasilania:
230V/400V 50Hz lub 265V/460V 60Hz
400V/690V 50Hz lub 460V/795V 60Hz

Wykonania:
Łapowe (IMB3)
Kołnierzowe (IMB5, IMB14)
Łapowo-kołnierzowe (IMB35, IMB34)

KLASA SPRAWNOŚCI IE3

Moc: 0,12 - 315 kW
Moment obrotowy: 0,61 - 2570 Nm
Prędkość obrotowa: 630 - 2990 obr/min
Wzniosy wału: 63 - 355mm

Obudowa:
Aluminiowa (wzniosy wałów 80 - 132M)
Żeliwna (wzniosy 160M - 355L)

Biegunowość:
2P (2990 obr/min)
4P (1490 obr/min)
6P (995 obr/min)

Częstotliwość: 50Hz i 60Hz

Napięcie zasilania:
230V/400V 50Hz lub 265V/460V 60Hz
400V/690V 50Hz lub 460V/795V 60Hz

Wykonania:
Łapowe (IMB3)
Kołnierzowe (IMB5, IMB14)
Łapowo-kołnierzowe (IMB35, IMB34)






Kluczowe cechy



ŁOŻYSKA

Wszystkie silniki są wyposażone w wysokiej jakości, stale smarowne łożyska producenta SKF. Nominalna żywotność smaru łożysk stosowanych w silnikach montowanych poziomo bez obciążenia osiowego wynosi 40 000 godzin pracy, w przypadku przeniesienia mocy poprzez sprzęgło. Przy maksymalnym obciążeniu żywotność łożysk wynosi min. 20 000 godzin pracy. Od rozmiaru 250 wszystkie silniki posiadają otwarte łożyska i urządzenia smarujące. Okresy wymiany/uzupełnienia warstwy smaru znajdują się w niniejszym katalogu.


CHŁODZENIE I WENTYLACJA

Silniki są wyposażone w wentylatory promieniowe z tworzywa sztucznego lub aluminium, które chłodzą się niezależnie od kierunku obrotów silnika (IC 411 do DIN EN 60034-6). Osłony wentylatorów wykonane są z blachy stalowej.


KOLOR

Standardowy kolor powłoki to RAL 7030 (kamienny szary). Powłoka kwalifikuje się do grupy klimatycznej "umiarkowane" zgodnie z publikacją IEC 721-2-1 dla instalacji wewnętrznych i zewnętrznych.

ŁAPY SILNIKA

Silniki serii od SA 56 do SA 132 mają zdejmowane łapy. Łapy silnika montowane są do obudowy silnika za pomocą dwóch śrub. Łapy można też przykręcić z boku, tak aby skrzynka zaciskowa znajdowała się u góry, z lewej lub prawej strony. Montaż do B35 i B34 jest możliwy bez większego problemu. Silniki serii SC 160 i większych mają odlewane łapy i skrzynkę zaciskową u góry.





Do pobrania






Skontaktuj się z nami

FORMULARZ

Informacja techniczna

Doradca Techniczno-Handlowy

14 633 09 90

[email protected]