Uprzejmie informujemy, że w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną podjęliśmy decyzję o przeniesieniu części pracowników w tryb pracy zdalnej, na okres 16-27 marca 2020 z możliwością jego przedłużenia.
- Zamówienia i zapytania ofertowe realizowane są na bieżąco.
- Dostawy realizowane są wg harmonogramów.
- Serwis w warsztacie firmy działa bez zakłóceń.
W celu ochrony Klientów oraz pracowników STERNET wprowadzamy ograniczenia w kontakcie osobistym.
W związku z tym:
- Wszelkie dostawy będą realizowane wyłącznie za pomocą firm spedycyjnych, bez możliwości osobistego odbioru towaru.
- Nasi Doradcy Techniczno-Handlowi oraz Inżynierowie Wsparcia Sprzedaży są do Państwa dyspozycji, pozostając w pełnym kontakcie telefonicznym i mailowym.
- Serwis wyjazdowy może być świadczony tylko w absolutnie niezbędnych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków realizacji. Zalecamy realizację prac serwisowych w naszym warsztacie.
Dane kontaktowe siedziby STERNET sp. o.o.
Tel. +48 14 633 09 90
e-mail: [email protected]