Praca

Inżynier wsparcia sprzedaży

Miejsce pracy Tarnów
Od ponad 20 lat specjalizujemy się w innowacyjnych rozwiązaniach napędowych dla klientów B2B w oparciu o produkty firmy SIEMENS i FLENDER, będąc ich autoryzowanym Partnerem. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy do naszego zespołu Kandydatów na stanowisko:

INŻYNIER WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejsce pracy: Tarnów


Twój zakres obowiązków:
  • Utrzymywanie oraz rozwój relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych - sprzedaż produktów (silników elektrycznych, motoreduktorów, automatyki i techniki łączeniowej SIEMENS oraz przekładni i sprzęgieł FLENDER), usług serwisowych (serwis, diagnostyka, przeglądy okresowe silników elektrycznych i przekładni)
  • Realizacja zdefiniowanego procesu sprzedaży:
    • klasyfikacja szans sprzedaży
    • analiza kosztów wraz z przygotowaniem oferty
    • prowadzenie negocjacji handlowych z klientami
    • wsparcie i nadzór nad realizacją zamówienia klienta
  • Prowadzenie prezentacji handlowych w oparciu o dostępne materiały techniczne
  • Doradztwo techniczne, wsparcie w zakresie oferowanych rozwiązań
  • Planowanie kontaktów oraz systematyczne raportowanie z podjętych aktywności
  • Współpraca w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym działem wsparcia sprzedaży, marketingiem, inżynierami serwisu
  • Regularne wprowadzanie danych o statusie kontaktów, wizyt i ofert do bazy danych CRM - Microsoft Dynamics 365

Nasze wymagania:
  • Preferowane wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w obsłudze klienta oraz handlowe
  • Wysoka motywacja do pracy - nastawienie na realizację celu
  • Zdolności negocjacyjne
  • Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze (od 5500-9500 PLN brutto miesięcznie na umowie o pracę) oraz prowizyjne uzależnione od realizacji celów sprzedażowych
  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
  • Niezbędne narzędzia pracy dostosowane do Twoich potrzeb: telefon, laptop
  • Szereg szkoleń, które przy Twojej otwartości na naukę pozwolą Ci rozwinąć kompetencje sprzedażowe i komunikacyjne
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Program poleceń pracowniczych - bonus za polecenie pracownika
  • Możliwość udziału w PPK
  • Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
  • Brak dress code`u
  • Spotkania integracyjne
  • Dodatkowe świadczenia socjalne np. owoce w biurze

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych według poniższego wzoru:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Inżynier wsparcia sprzedaży prowadzonego przez firmę STERNET sp. z o.o. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne".

na adres e-mail: [email protected]



Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami, z chęcią odpowiemy
na Twoje pytania.

Katarzyna Motyka-Mazurkiewicz
+48 609 062 173




NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE

Silniki SIEMENS

Sprzęgła FLENDER

Sinamics V20

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.