Enkodery MIG Nova+

REWOLUCYJNA KONCEPCJA

MIG Nova + to wysokiej jakości enkoder Inkrementalny. Enkoder jest kompatybilny z niemal wszystkimi kołnierzami i idealnie nadaje się do modernizacji istniejących napędów o starszych mocowaniach. Dzięki prostej konstrukcji oraz montażu między silnikiem a przekładnią, zapewnia oszczędność miejsca i pełną ochronę enkodera przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi. Może być stosowany we wszystkich silnikach zgodnych z normą IEC o rozmiarach pomiędzy 56 a 255 oraz połączeniach kołnierzowych, bez względu na to czy jest używany do pomiaru prędkości, kontroli pozycjonowania, próbkowania czy synchronizacji.

Doskonale sprawdza się w aplikacjach wymagających codziennego mycia ciśnieniowego tj.:
  • Przemysł spożywczy,
  • Przetwórstwo mleczne
  • Przetwórstwo ryb



CHARAKTERYSTYKA ENKODERA MIG Nova+

  • Kompaktowa konstrukcja: w zależności od wielkości silnika, grubość kołnierza wynosi 7-15 mm – jest to jednocześnie przestrzeń potrzebna do montażu enkodera.
  • Prosty montaż poprzez przykręcenie do istniejących otworów w obudowie silnika: kołnierz oraz czujniki są bezpośrednio przymocowane do silnika a pierścień magnetyczny jest umieszczony bezpośrednio na wale silnika.
  • Idealne rozwiązanie przy modernizacji maszyn pozbawionych precyzyjnej kontroli obrotów, momentu obrotowego, pozycjonowania, poślizgu, synchronizacji, kontroli i sterowania kierunku obrotów, itp. Prosta współpraca silnika z falownikiem. Szereg innych zastosowań, np. procesy nawijania i przewijania.
  • Możliwy montaż do wszystkich silników kołnierzowych IEC o rozmiarach pomiędzy 56 i 225; Stopień ochrony IP 67.
  • Oszczędność miejsca i  bezpieczny montaż między silnikiem a przekładnią, co zapewnia mechaniczną ochronę enkodera. Montaż nie wymaga, żadnych mechanicznych modyfikacji.
  • Uniwersalne zasilanie i sygnał wyjściowy HTL dla wszystkich standardowych wykonań (PNP, NPN, RS 422), jak również wersja zasilania TTL- (5VDC).
  • Ekonomiczne rozwiązanie, możliwe do zastosowania również w starszych modelach i mocowaniach napędów.
  • Odporny na zwarcie, elektronika przetwornika zabezpieczona przed przepięciem uszczelnieniem epoksydowym; w pełni zintegrowany z kołnierzem.
  • System monitorowania może zostać umieszczony w odległości do 100 m od nadajnika.
  • Szeroki asortyment różnych wykonań dla silników (średnice kołnierza od 80 do 450 mm).
  • Wykonania w zakresie impulsów wyjściowych od 1 do 2.048 imp./obr.
  • Szeroki zakres temperatury pracy od -30°C do 80°C.
  • Sygnał wyjściowy  A 90° B i odwrócony (zanegowany)
  • Do 6000 obr./min.
  • Duża szybkość do 100 kHz.
  • Kołnierz  aluminiowy, dostępny także w stali nierdzewnej
  • Specjalna konstrukcja i wykonanie dostępne na życzenie Klienta
  • Standardowy ekranowany kabel o długości 2 m. Dostępne różne długości i złącza przyłączeniowe na życzenie Klienta


Zapytanie ofertowe, informacja techniczna

FORMULARZ

Informacje o produkcie

Zapytania

+48 14 633 09 90

bege@sternet.pl

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.