MICROMASTER 440
Typowe zastosowania | |
Liczne aplikacje w obszarach takich, jak: systemy przenoszenia materiałów, przemysł spożywczy, browarniczy, tytoniowy i tekstylny, elewatory, mechanizmy do podnoszenia, inżyniering mechaniczny. | |
MICROMASTER 440 - Dane techniczne | |
Zakresy napięcia i mocy | 200–240 V, ± 10%, 1 AC, 0,12 do 3 kW 200–240 V, ± 10%, 3 AC, 0,12 do 45 kW 380–480 V, ± 10%, 3 AC, 0,37 do 250 kW 500–600 V, ± 10%, 3 AC, 0,75 do 90 kW |
Temperatura pracy | 0,12 do 75 kW(CT): –10 °C do +50 °C 90 do 200 kW(CT): 0 °C do +40 °C |
Sterowanie procesu | Wewnętrzny regulator PID (samodostrajanie) |
Typy sterowania | sterowanie wektorowe, FCC (regulacja prądu strumienia), charakterystyka programowalna U/f, charakterystyka liniowa U/f, ... |
Wejścia | 6 wejść binarnych, 2 wejścia analogowe, 1 wejście czujnika temperatury silnika (PTC/KTY) |
Wyjścia | 2 wyjścia analogowe, 3 wyjścia przekaźnikowe |
Integracja z automatyką | Idealny partner dla automatyzacji, od podłączenia do SIMATIC S7-200, aż po całkowitą integrację z SIMATIC i SIMOTION. |
Największe zalety:
- Kompaktowa budowa
- Łatwy do instalacji
- Wyrafinowane sterowanie wektorowe (prędkość/moment)
- Uniwersalne wejścia i wyjścia
- Kierowane uruchamianie
- Wysoka przeciążalność
- Przetwarzanie sygnałów z enkodera silnika (opcja) dla maksymalnego sterowania momentu przy niskich prędkościach (nawet przy prędkości zerowej)
- Modułowy system opcji rozszerzeń
- Może być wymiarowany dla CT (stały moment) lub VT (zmienny moment)
- Wybór 1 z 3 zestawów danych napędu dla adaptacji przekształtnika do różnych warunków pracy
- Kontrola momentu obciążenia
- Buforowanie kinetyczne spadków napięcia
- Hamowanie mieszane dla kontrolowanego szybkiego hamowania
- Zintegrowany chopper hamowania dla mocy wyjściowych aż do 90 kW VT)
- Wolne bloki funkcyjne (bramki logiczne, timery, ...)
- 4 częstotliwości pomijane dla eliminacji rezonansu mechanicznego maszyny
- Automatyczny ponowny rozruch
- Lotny start dla załączania przy wirującym silniku
- Kontrola temperatury silnika dla zintegrowanej ochrony silnika
- Przygotowany do stosowania w sieciach IT
- Dostępny z wbudowanym filtrem lub bez filtra EMC
Zapytanie ofertowe, informacja techniczna