Sprzęgła elastyczne
Sprzęgła elastyczne są najczęściej używane do łączenia silnika bezpośrednio z wałem urządzenia, a także montowane na wale wejściowym oraz wyjściowym przekładni. Piasty przekazują moment obrotowy za pomocą elementów elastycznych.
N-BIPEX (nowość!)

| Sprzęgła FLENDER N-BIPEX to postęp w zakresie sprzęgieł elastycznych. Dostępne są w 10 wielkościach, obejmujących moment obrotowy w zakresie od 12 do 4650 Nm. Nowa seria spełnienia najważniejsze wymagania aplikacji przemysłowych. Innowacyjny projekt wkładki stworzony w oparciu o technikę modelowania krzywych („CURVED DESIGN”), czyni ze sprzęgła FLENDER N-BIPEX nowy standard w zakresie przeniesienia momentu obrotowego i niezawodności.
Czytaj więcej ...
|
N-EUPEX

| Elastyczne sprzęgła kłowe, dostarczane w 10 typoszeregach i 23 wielkościach. Występują w dwóch odmianach N-EUPEX (awaryjnie przenoszenie momentu po zniszczeniu wkładek) i N-EUPEX-DS (nie przenosi momentu po zniszczeniu wkładek).
Czytaj więcej ...
|
N-EUPEX DS
.png)
| Elastyczne sprzęgła kłowe, dostarczane w 10 typoszeregach i 23 wielkościach. N-EUPEX-DS nie przenosi momentu po zniszczeniu wkładek. Czytaj więcej ...
|
RUPEX
.png)
| Piasty sprzęgieł RUPEX połączone są w sposób, który ułatwia montaż sprzęgła i gwarantuje wysoką odporność na zużycie w trakcie eksploatacji. Czytaj więcej ...
|
BIPEX

| Sprzęgła BIPEX składają się z dwóch identycznych piast połączonych elastycznym pierścieniem, który jest zamontowany z bardzo małym luzem obwodowym. Czytaj więcej ...
|